Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Engage™は、最新のターゲティング&セグメンテーション・ツールに
一人一人のお客様の行動をリアルタイムでマッピングし、
お客様に最適なコンテンツを表示します。

リッチレリバンス独自の機能

ダイナミック・セグメント

最新のターゲティング&セグメンテーション・ツールに一人一人のお客様の行動をリアルタイムでマッピングします。

サイエンティフィックな意思決定

機械学習により、データ駆動型のコンテンツ・パーソナライゼーションを最適化し、A/Bテストを手動で行う手間を省きます。

コンテンツ・タグ管理

類似したグループのコンテンツにタグを適用し、生産性を押し上げてキャンペーンを効率的に構築します。

レコメンデーションの埋め込み

コンテンツに商品のレコメンデーションを埋め込みクリックスルーを向上します。

セグメント・エクスポート

コンテンツをターゲティングするために構築されたセグメントを、お使いのESPに簡単にエクスポートしてEメールをトリガーします。

ダッシュボード

最も重要となるKPIに基づき、1つのダッシュボードでキャンペーンを測定し最適化します。

カスタマー・エンゲージメントの向上

Engage™は、手間をかけずに精度と関連性の高いコンテンツを提供するためのキャンペーンのパーソナライズに必要なツールをマーケターに提供します。
パーソナライズされたコンテンツによって回帰率を抑え、より有意義な内容をお客様に提示し、さらにはブランド・イメージを強化します。

RELEVANCE IN ACTION

導入事例: HDサプライ

HDサプライは、Engage™を使用して面倒な手動でのプロセスを排除し、顧客セグメント毎に適切かつ最も関連性の高い商品を表示するプロモーション・バナーとお客様のインタラクションを最適化しています。

 

詳細を見る

その他の資料

Book Peopleの購入促進策
導入事例

Book Peopleは、リッチレリバンスのパーソナライゼーション・ソリューションを利用して、求める商品を発見する時間を短縮し、コンバージョン上昇につながるパーソナライズされた閲覧環境を作り上げました。

 詳細を見る(英)

クラリソニックの売上改善策
導入事例

クラリソニックは、お客様のセグメント毎にホームページのコンテンツの表示順を最適化しパーソナライズして、クリックスルー率とセッション毎の売上を大幅に向上しました。

 詳細を見る(英)

コンテンツとコマース間の隔たりを橋渡し
ホワイトペーパー

パーソナライゼーション・プラットフォームがCMSを補完することで、一般的なコンテンツを一人一人の行動、履歴、さらに好みに応じ、より高度な関連性の高いインタラクションを実現しました。

 詳細を見る(英)

 
世界有数のブランドの多くが
オムニチャネル・パーソナライゼーションに
リッチレリバンスを選ぶ理由
 
toto slot toto slot situs hk pools toto slot

toto hk hk pools

slot toto

bo togel

hk pools

toto slot

toto slot

toto togel

toto macau

situs togel

toto slot

situs slot gacor

mahjong slot